ریسپانسیو

طراحی سایت وکالت، وکلا و حقوقی (قیمت 1402) + مشاوره

طراحی سایت وکالت، وکلا و حقوقی

طراحی سایت وکالت

شیوه پیدا کردن وکیل یا موسسه حقوقی کاملا در حال تغییره و همین باعث شده تا اکثر وکلا به دلایل زیر اقدام به طراحی سایت وکالت (شخصی) یا طراحی سایت وکلا (شرکتی) کنند.
مهم ترین دلیل : مردم در سال 1402 فقط به موسسات حقوقی یا وکلایی اعتماد میکنند که تخصص و اعتبارشون به خوبی قابل لمس باشه.
این موضوع فقط به دو صورت زیر امکان پذیره :
یک : تجربه همکاری مثبتی رو از قبل با این وکیل داشته باشند.
دو : تخصص این وکیل در اینترنت قابل مشاهده باشه و افراد زیادی اون رو تأیید کنند.

اگر فرصت کافی برای مطالعه راهنمای راه اندازی سایت حقوقی را ندارید و میخواهید خیلی سریع به پاسخ سوالاتتون در زمینه طراحی‌ وب‌سایت وکالت برسید؛ همین الان روی تصویر زیر کلیک کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین سایت وکالت را داشته باشید.

 

مشاوره طراحی سایت با احسان نجمی
مشاوره طراحی سایت حقوقی و وکالت. آماده پاسخگویی سریع به تمامی سوالات وکلا هستیم. اگر به دنبال شماره طراحی سایت موسسه حقوقی هستید، میتونید با تلفن بالا تماس حاصل بفرمایید. (مشاوره طراحی وبسایت)

 

اهداف طراحی سایت وکلا چیست؟

1- جذب موکل از گوگل به صورت ارگانیک.

با تولید محتوا حقوقی سئو شده در سایت، روند رشد ارگانیک شما برای حضور در نتایج گوگل آغاز خواهد شد. و پس از گذشت مدت زمانی بین 6 ماه الی یکسال تخصص شما به عنوان یک وکیل در داخل اینترنت دیده خواهد و به صورت کاملا ارگانیک (بدون نیاز به هزینه تبلیغات) موکلان را به سمت خود جذب خواهید کرد. اگر به دنبال طراحی سایت مشاوره حقوقی هستید، حتما به فکر همکاری با متخصص سئو باشید.

2- جذب سریع تماسهای تلفنی با تبلیغات کلیکی گوگل ادز.

پس از راه اندازی سایت حقوقی برای شما این امکان خواهد بود تا بلافاصله بعد از چند روز تماس های تلفنی شما آغاز شود. تنها کافیست تا عبارات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید و تنظیمات کمپین گوگل ادز شما انجام شود. بلافاصله پس از تایید تبلیغ توسط گوگل، تبلیغات شما در داخل نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد و تماس های دریافتی از سمت افرادی که نیاز به خدمات حقوقی دارند، آغاز میشود.
نکته مهم : هنگام طراحی سایت های حقوقی توجه کنید که اگر از دامنه ir استفاده کنید، امکان استفاده از گوگل ادز را به دلیل تحریم ها نخواهید داشت.

3- ساخت پرسنال برند یا آگاهی از برند حقوقی در گوگل.

قابل جست و جو شدن نام شما به عنوان یک وکیل یا قابل شناسایی بودن برند حقوقی شما در گوگل سبب میشود تا کاربران خیلی راحت تر از قبل به شما اطمینان کنند. همچنین در صورتی که هنگام طراحی سایت وکلا اقدام ساخت یک رابط کاربری جذابی کنید و برنامه انتشار آموزش های حقوقی مفیدی را در بلاگ آن داشته باشید، خیلی سریع تبدیل به یک برند حقوقی جذاب خواهید شد.

نمایش رزومه قدرتمند با طراحی سایت وکلا.
نمایش رزومه قدرتمند با طراحی سایت وکلا.

دیگر دلایل طراحی سایت برای وکیل

4- کاهش هزینه های بازاریابی و برندینگ.

از دیگر مزایای طراحی سایت وکیل میتوان به صرفه جویی فوق العاده در هزینه های تبلیغات اشاره کرد. توجه کنید که هزینه برگزاری یک کمپین تبلیغاتی با بلاگرهای تأثیرگذار در اینستاگرام نیازمند بودجه ای بین 50 الی 500 میلیون تومان است!

5- معرفی 24 ساعته خدمات حقوقی به بازار هدف.

تا زمانی که فرایند سئو روی عبارات کلیدی مناسب در سایت شما مشغول به اجرا باشد، خدمات حقوقی شما به صورت 24 ساعته در حال دیده شدن خواهد بود. پس از طراحی سایت وکالت با راه اندازی سیستم اتصال به چت واتساپ این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا هنگامی که قادر به پاسخگویی نیستید نیز موکلان خود را از دست ندهید. (کاربران در داخل واتساپ درخواست خود را مطرح خواهند کرد.)

طراحی وب سایت وکالت همراه با پیج اینستاگرام

سریع ترین فرمول برای رشد در دنیای مجازی ترکیب وبسایت حقوقی با پیج اینستاگرام است. قطعا فعالیت همزمان و موثر در هر دو پلتفرم نیازمند تیمی متخصص است. اگر بودجه ما محدود باشد و توان استخدام تیم تولید محتوا نداشته باشیم چه میشود کرد؟ در صورتی بودجه شما فقط کفاف طراحی سایت وکلا را میدهد، اصلا نگران نباشید. ما به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه به صورت اصولی از پس تولید محتوا حقوقی برای سایت وکالت برآیید و با چیدن استراتژی سئو مناسب در بازه زمانی یکساله به اهداف خود برسید.

6- بیمه کردن آینده کاری در دنیای پر رقابت آنلاین.

در هر هفته چندین وکیل ایرانی شروع به راه اندازی وبسایت وکالت خود و سرمایه گذاری بر روی آن میکنند. این موضوع یعنی که در آینده نزدیک تمامی فعالیت های بازاریابی حقوقی به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. این اتفاق یعنی اگر الان جایگاه مناسبی برای خود در دنیای دیجیتال نسازید، در آینده شرایط بسیار سختی برای جذب موکل و پرونده های حقوقی را تجربه خواهید کرد. همه میدانیم که تمایل مردم به استفاده از خدمات آنلاین روز به روز داره بیشتر میشه و اگر کسب و کارها جایگاه محکمی در گوگل و سوشال مدیا برای خودشون نسازند، تا 5 سال آینده به طور کلی از صحنه رقابت حذف خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که 70 درصد تمرکز خود را برای وبسایت خود قرار دهید و 30 درصد باقی مانده را بر روی پیج اینستاگرام. چرا که آینده اینستاگرام در ایران مشخص نیست، اما طراحی سایت وکالت برای شما پایگاهی با مالکیت 100 درصدی ایجاد میکند و تحت هر شرایط پابرجا خواهد بود.

7- نمایش حرفه ای رزومه شما به عنوان یک وکیل.

مردم برای اطمینان از اعتبار یک وکیل، اولین کاری که انجام میدهند جست و جوی نام آن فرد در داخل گوگل و اینستاگرام است. حال اگر شما در هر دو پلتفرم حضوری پویا داشته باشید، در ذهن آن مخاطب یک وکیل قابل اطمینان شناخته میشوید. (و این یعنی چند برابر شانس بیشتر برای جذب موکلان ایده آل)
هنگام طراحی وب سایت حقوقی اهمیت زیادی به صفحه درباره ما دهید.

ساخت پرنال برند قدرتمند با طراحی سایت وکالت.
ساخت پرنال برند قدرتمند با طراحی سایت وکالت.

این موارد دقیقا همون دلایلی هستند که رقبای شما رو برای تحقق اهدافی مثل برندسازی حقوقی و جذب موکل به سمت طراحی وبسایت وکالت میبرد. طراحی سایت حقوقی به وکلای رقیب شما کمک میکنه تا بتونن در داخل نتایج گوگل دیده بشند و ایده آل ترین پرونده های حقوقی رو به سمت خودشون جذب کنند.

 

چند سوال مهم در زمینه طراحی سایت حقوقی :

  • از کجا شروع کنیم؟
  • هزینه و مدت زمان راه اندازی سایت وکالت چقدره؟
  • چگونه برنامه ریزی کنیم تا با صرف کمترین هزینه به اهدافمون برسیم؟

هدف از آماده سازی این محتوا، پاسخ به سوالات بالا و آماده سازی یک راهنمای گام به گام برای وکلا در مسیر موفقیت در گوگله.

 

طراحی سایت حرفه ای وکالت
طراحی سایت حرفه ای وکالت

 

بیشتر بخوانید: (آموزش های اختصاصی ریسپانسیو ویژه وکلا)

1- راهنمای قدم به قدم برای جذب موکل و آشنایی با موثرترین شیوه های بازاریابی وکالت (10 روش فوق العاده) ⇚⇚⇚ جذب موکل و بازاریابی در وکالت

2- چگونه یک وکیل پولدار شویم؟ آموزش 7 گام اساسی برای تبدیل شدن به یک وکیل موفق ⇚⇚⇚ موفقیت در حرفه وکالت

3- راهنمای انتخاب شعار تبلیغاتی برند حقوقی یا وکیل (ویژه درج در لوگو، کارت ویزیت و …) ⇚⇚⇚ شعار تبلیغاتی وکالت


 

از کجا شروع کنیم؟ دریافت مشاوره تخصصی اولین قدم است.

پیش از سفارش سایت وکالت، لازمه تا اهداف شما از راه اندازی یک سایت حقوقی مشخص بشه و با توجه به بودجه شما به یک جمع بندی برسیم. کدوم یک از موارد زیر هدف شماست؟

  • حضور اسم برند در گوگل؟
  • برندسازی حرفه ای؟
  • بازاریابی و جذب موکل؟
  • فراهم کردن بستر تبلیغات وکیل آنلاین و …

آیا صرفا میخواهید با طراحی وب سایت حقوقی تک صفحه ای اسم برند خود را در گوگل نمایش دهید؟ هدف شما تولید محتوا و جذب موکل به صورت ارگانیک است؟ یا تمامی موارد را در کنار هم میخواهید؟

 

مراحل طراحی سایت وکالت چیه؟

پیش نیازهای سفارش سایت وکالت :

  1. طراحی لوگو و انتخاب شعار تبلیغاتی حقوقی.
  2. خرید هاست و دامنه مناسب.
  3. آماده سازی تصاویر و محتوای متنی اولیه برای سایت. (مثل محتوا صفحه درباره ما و …)

این سه مورد، مهم ترین پیش نیازهای سفارش وبسایت وکالت هستند.
اما فراموش نکنید که داشتن یک بیزینس پلن (بوم کسب و کار) حساب شده، مهمترین پیشنیاز پیاده سازی هر ایده راه اندازی کسب و کار آنلاین است.

 

مراحل طراحی سایت حقوقی :

  1. طراحی قالب سایت وکالت و ساخت برگه ها.
  2. اضافه کردن امکانات مد نظر شما.
  3. ورود محتوا اولیه به سایت.
  4. انجام کانفینگ های امنیتی.
  5. پیشبرد کارهای مربوط به سئو تکنیکال. (ایجاد سایت مپ، اتصال به CDN، بهینه سازی کدهای سایت بر اساس lighthouse گوگل و …)

 

کارهای پس از راه اندازی سایت وکالت :

  1. تدوین استراتژی سئو سایت وکلا (انتخاب کلمات کلیدی مناسب و …) + آماده سازی تقویم محتوایی.
  2. تولید محتوا سئو شده به صورت مستمر.
  3. لینک سازی داخلی اصولی.
  4. پیشبرد استراتژی سئو خارجی. (لینک سازی خارجی، رپرتاژ، برند منشن و …)

 

ارائه مشاوره آنلاین با وکلا پس از طراحی سایت حقوقی کاملا ضروریه
ارائه مشاوره آنلاین با وکلا پس از طراحی سایت حقوقی کاملا ضروریه.

 

 

تعرفه طراحی وب‌سایت وکالت چقدره؟

تعرفه یا قیمت طراحی سایت وکالت، بر اساس فاکتورهای زیر مشخص میشه.

  1. نوع سایت (تک صفحه ای، شخصی، شرکتی و چند منظوره)
  2. سطح امکانات درخواستی شما و تعداد برگه های سایت.
  3. استفاده از گرافیک ساده، متوسط و یا حرفه ای.

به طور کلی دستمزد طراحی سایت وکالت (سایت شخصی و موسسه حقوقی بدون درگاه پرداخت) در کلاس های A,B,C,D تقسیم میشه ئ از 3.9 میلیون تومان برای ساده ترین سایتهای وکلا شروع و تا 19.5 میلیون تومان برای سایتهای شخصی وکالت حرفه ای ادامه پیدا میکنه.

همچنین قیمت طراحی سایت موسسه حقوقی با سیستم رزرو آنلاین مشاوره، درگاه پرداخت، پنل پیامکی و … در ساده ترین حالت از 19.5 میلیون تومان شروع شده و بسته به UI/UX اختصاصی، آیتم های گرافیکی، و … میتواند تا 39 میلیون تومان افزایش یابد.

مدت زمان لازم برای طراحی وب‌سایت وکلا

مدت زمان لازم برای اجرای پروژه طراحی وب سایت حقوقی هم وابسته به فاکتورهای بالا هستش و به صورت میانگین، بازه زمانی لازم برای اتمام پروژه بین 5 الی 45 روزه.

آیا مشاوره طراحی‌سایت‌حقوقی رایگانه؟

بله. خدمات مشاوره طراحی سایت برای وکلا به صورت کاملا رایگانه. ما همچنین بعد از اتمام پروژه هم در کنارتون بوده و شما رو در مباحثی مثل سئو، استراتژی محتوایی و … همراهی میکنیم. اگه سوالی در زمینه راه اندازی سایت وکلا دارید،‌ همین الان از طریق دکمه شناور چت واتساپ از ما بپرسید تا بتونیم شما رو به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

 

نمونه کار طراحی وب‌سایت وکیل پایه یک دادگستری

طراحی‌سایت‌وکالت | ریسپانسیو
طراحی‌سایت‌وکالت | ریسپانسیو.

 

نمونه سایت وکالت

یکی از مهمترین مواردی که هنگام طراحی سایت وکالت باید در نظر داشته باشیم؛ اهمیت ویژه به بحث پرسونال برندینگ، اعتماد سازی و طراحی گرافیکی کاربرپسند بر اساس بازار هدفه.

نمونه کار طراحی‌سایت‌وکلا | ریسپانسیو
نمونه کار طراحی‌سایت‌وکلا | سایت وکیل

(مشاهده نمونه کار طراحی وب‌سایت موسسه حقوقی)

 

طراحی سایت وکالت دیگه چه امتیازاتی داره؟

  1. میتونیم پرونده های حقوقی دلخواه خودمون رو جذب کنیم. مثلا فقط پرونده های مربوط به خانواده! (به کمک معجزه سئو روی عبارات کلیدی)
  2. خدمات خودمون رو به اثربخش ترین شکل ممکن معرفی میکنیم.
  3. نیمی از مسیر پرسونال برندینگ رو با کمترین هزینه طی میکنیم. و اسم ما به شکلی حرفه ای در گوگل قابل جست و جو میشه.
  4. طراحی سایت حقوقی باعث میشه تا تمامی شرکت ها و افرادی که به دنبال پیدا کردن یک وکیل خبره هستند، با ما آشنا بشن.
  5. میتونیم از سایت به عنوان صفحه فرود تبلیغات خودمون استفاده کنیم.
  6. با قرار دادن لینک سایت در پروفایل شبکه های اجتماعی، اعتبار برندمون رو افزایش میدیم.
  7. میتونیم خدمات مجازی مثل مشاوره تلفنی با وکیل رو در داخل سایت بفروشیم.
  8. طراحی سایت وکالت باعث میشه تا ما به صورت 24 ساعته در 365 روز سال مشغول به معرفی خدمات و جذب موکل از سراسر ایران باشیم.

 

طراحی سایت حقوقی برای وکیل (بررسی دلایل ضرورت)

تا الان به صورت کلی و موردی شما را با مهمترین دلایل راه اندازی سایت برای وکیل و چک لیست موفقیت سایت وکالت آشنا کردیم. حالا بهتره این موضوعات رو با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار بدیم.

مزایای طراحی وب سایت برای وکلا چیه؟

1- جذب موکل از سراسر ایران (بدون 1 ریال هزینه تبلیغات)

یکی از کلیدی ترین مزایای طراحی وب سایت برای وکلا دیده شدن در داخل نتایج گوگله.
با تولید محتوا حقوقی هدفمند مستمر و رعایت اصول سئو ( برای دیدن شدن در صفحه اول گوگل) روزانه هزاران موکل احتمالی به سمت سایت شما هدایت شده و نام شما تبدیل به یک برند میشه.
این اتفاق دقیقا چطور رخ میده؟

به طور مثال : اگه شما به دنبال جذب موکل در زمینه پرونده های ملکی و اراضی هستید. کافیه تا لیستی از پرسش های پرتکرار در این زمینه آماده کنید و به هر کدوم از اون سوالات در قالب یک محتوا جداگانه پاسخی کامل بدید. (قرار دادن این مقالات حتما باید به صورت مستمر باشه. مثلا هفته ای 2 یا 3 محتوا)
این مجموعه فعالیت ها باعث میشه تا گوگل بعد از گذشت 6 الی 12 ماه شما رو به عنوان یک مرجع در زمینه ملک و اراضی شناسایی کنه و افرادی که به دنبال راه حل برای مشکل اراضی خودشون هستند رو با موسسه حقوقی شما آشنا کنه.

2 نکته طلایی تولید محتوا سایت وکالت

نکته اول : شما باید با استراتژی کاملا روشنی از نظر سئو پیش برید تا مقالات شما به صفحه اول گوگل برسه. تا زمانی که استراتژی مناسبی برای سئو نداشته باشید به موفقیت نمیرسید.
حتی اگه بهترین محتوا رو هم آماده کنید تا زمانی که اصول بهینه سازی در اون رعایت نشه، محتوا شما طعم رسیدن به صفحه اول گوگل را نخواهد چشید. و به عبارتی زحمات شما بیهوده خواهند شد.

نکته دوم : در شروع کارتون سعی کنید روی یک حوزه خاص تمرکز کنید. به طور مثال اگه حوزه انتخابی شما، مشکلات خانوادگی مثل طلاق و … هست، 30 مقاله مرتبط با این موضوع برای سایت بنوسید و سپس وارد حوزه بعدی (مثلا :‌ حوزه پرونده های اراضی) بشید. این کار باعث میشه گوگل شما رو به عنوان یک مرجع در زمینه مشکلات خانوادگی شناسایی کنه و شما در اولیت نمایش به کاربراش قرار بده.

 


در صورت تمایل شما پس از اتمام طراحی سایت وکالت، کار تولید محتوا حقوقی هم به صورت کامل توسط ما قابل انجامه و نیازی نیست تا نگران نبود نیرو متخصص یا کمبود زمان برای آماده سازی محتوا باشید. ما همچنین تمامی آموزش های لازم برای موفقیت سایت وکلا رو در اختیار مشتریانمون قرار میدیم.


با طراحی سایت حقوقی و تولید محتوا دیگه نیازی به تبلیغات پر هزینه نداریم و از سراسر ایران مشتری جذب میکنیم. طراحی‌ سایت‌وکالت به ما کمک میکنه تا چند جریان درآمدی تازه برای خودمون ایجاد کنیم. و صرفا با تولید محتوا به اهداف بازاریابی خودمون در بلند مدت برسیم.
با طراحی سایت حقوقی و تولید محتوا دیگه نیازی به تبلیغات پر هزینه نداریم و از سراسر ایران مشتری جذب میکنیم. طراحی‌ سایت‌وکالت به ما کمک میکنه تا چند جریان درآمدی تازه برای خودمون ایجاد کنیم. و صرفا با تولید محتوا به اهداف بازاریابی خودمون در بلند مدت برسیم.

 

طراحی سایت وکلا با تضمین رضایت

2- جلب اعتماد در اولین نگاه و قابل حست و جو شدن در گوگل

این موضوع برای پرسونال برندینگ شما به عنوان یک وکیل و یا افزایش اعتبار موسسه حقوقی بسیار کلیدیه.
وقتی که یه شرکت یا فرد حقیقی به دنبال همکاری با یک وکیل شناخته شده و معتبر هستش، اولین کاری که انجام میده جست و جو کردن اسم اون وکیل یا موسسه در گوگله. (اینجاست که طراحی سایت وکالت تفاوت ها رو ایجاد میکنه.)

این مراجعین دوست دارند تا بیشتر با شما آشنا بشن، سوابق کاریتون رو ببینن و با افتخارات و گواهی نامه های شما آشنا بشن. در نتیجه وقتی که نام موسسه حقوقی شما رو در داخل گوگل میبینند و با یک سایت حرفه ای و پر مخاطب آشنا میشن، به راحتی به وکلای شما اطمینان کرده و از خدمات حقوقی موسسه استفاده میکنند.

3- افزایش اعتبار و برندسازی موسسه حقوقی

یکی از مهمترین فاکتورها برای رسیدن به برتری رقابتی نسبت به سایر وکلا، حضور حرفه ای در گوگل و شبکه های اجتماعیه.
دیگه مردم برای پیدا کردن یه وکیل مناسب، حوصله جست و جوی حضوری و طی کردن مسیر طولانی رو ندارن. اونا ترجیح میدن تا در اینترنت تحقیقات خودشون رو انجام بدن و پس از پیدا کردن جذابترین گزینه، با شماره اون دفتر حقوقی تماس بگیرن. یکی از مهمترین مزایای راه اندازی سایت وکالت یا طراحی سایت حقوقی، بیشتر دیده شدن و مهمتر از اون متخصص تر دیده شدن ما نسبت به تمامی رقبامونه.

طراحی سایت مشاوره حقوقی

4- تبدیل شدن به مرجع معتبر در زمینه مسائل حقوقی

وقتی ما به صورت مستمر و حرفه ای در زمینه مسائل حقوقی، تولید محتوا کنیم. گوگل بعد از گذشت مدت زمانی مثل 1 سال، ما رو به عنوان یک مرجع خیلی معتبر در زمینه مسائل حقوقی میشناسه و هر کسی که عبارات کلیدی حوزه حقوقی رو (مثل مشاوره با وکیل دادگستری) جست و جو کنه، به سمت ما هدایتش میکنه. در نتیجه اعتبار موسسه حقوقی ما روز به روز بیشتر میشه. و ما به جایی میرسیم که دیگه توانایی پاسخگویی به تلفن های دفتر رو نداریم!

نکته مهم : پس از طراحی سایت وکلا، برای افزایش شانس موفقیت خودتون حتما از هاستینگ با کیفیت استفاده کنید.

 

خدمات مشاوره فنی طراحی‌سایت‌حقوقی یا طراحی سایت وکالت در ریسپانسیو به صورت کاملا رایگان به تمامی وکلای عزیز ارائه میشه.
خدمات مشاوره فنی طراحی‌سایت‌حقوقی یا طراحی سایت وکالت در ریسپانسیو به صورت کاملا رایگان به تمامی وکلای عزیز ارائه میشه.

 


پیشنهاد ویژه ریسپا‌نسیو : مشاوره طراحی وب سایت
(راهنمای جامع و قدم به قدم برای تضمین موفقیت انواع سایت و فروشگاه اینترنتی در دنیای وب)


 

طراحی سایت موسسه حقوقی چه زمانی اثربخش تر هستش؟

آیا دوست دارید تا پس از طراحی سایت وکالت، روزی چند تا پرونده حقوقی ایده آل به سمت شما بیاد؟
پس ویژگی های زیر در اولین فرصت به سایت حقوقی خودتون اضافه کنید.

1- راه اندازی سیستم مشاوره آنلاین با وکلا

پیشنهاد ریسپانسیو به شما، استفاده از سیستم اتصال به چت واتساپ پشتیبان هستش. این سیستم چند امتیاز برای ما داره.

  1. باعث میشه تا مراجعین سایت خیلی سریع و راحت تر با ما ارتباط برقرار کنن.
  2. به راحتی به شماره تلفن مراجعان سایت دسترسی پیدا میکنیم. و با ارائه مشاوره تلفنی، میتونیم خیلی راحت تر از هر زمان دیگه ای، اعتمادشون رو بدست میاریم.
  3. برای ارائه مشاوره با مراجعین نیازی نیست 24 ساعته داخل سایت باشیم. با این روش ما در هر جایی که باشیم، خیلی راحت از طریق واتساپ با مشتریان خودمون ارتباط برقرار میکنیم.
  4. سیستم های چت آنلاین در داخل سایت یه مشکل اساسی دارن. و اون مشکل اضافه کردن 3 ثانیه به سرعت لودینگ وبسایته که میتونه صدمه جدی ای به سئو سایت ما بزنه.
    ولی سیستم اتصال به واتساپ، ما رو از شر این مشکلات به صورت کامل رها میکنه.

نکته مهم: هنگام طراحی سایت حقوقی، از ارائه خدمات غیر ضروری پرهیز کنید و سرعت لودینگ وبسایت رو نابود نکنید.

 

ویژگی های لازم برای موفقیت وب‌سایت وکیل

2- ساخت صفحه سوالات متداول

ساخت صفحه ای جداگانه برای پاسخ کوتاه به سوالات متداول کاربر بسیار ضروریه.

  • لیستی از پرسش های عمومی ولی پرتکرار موکلان خودمون رو آماده کنیم.
  • سپس به هر کدوم از اونها پاسخی در اندازه 3 خط میدیم.

2 مزیت ایجاد FAQ بعد همزمان با طراحی سایت وکالت

  1. صرفه جویی در زمانی که برای مشاوره و پاسخ به سوالات مراجعین صرف میشه.
  2. با انجام اینکار روند فعالیت ما شفاف دیده میشه. (اعتمادزایی فوق العاده)

 

برندسازی در وکالت رو جدی بگیرید

3- تولید محتوای ویدیویی

امروزه تولید محتوا ویدیویی، اثربخش ترین روش جذب مخاطب، برندسازی و افزایش مشتریه. این موضوع در حوزه وکالت و پرونده های حقوقی هم صادقه. پس اگه قصد دارید تا به بهترین شکل رو در دنیای آنلاین مطرح بشید.
لازمه تا بعد از اقدام به طراحی وکالت، شروع به ساخت ویدیو های حرفه ای کنید. همچنین برای تمامی مقاله های موجود در سایت هم یک ویدیو ضبط کنید و به پرسش های حقوقی مخاطبانتون، در داخل ویدیو پاسخ بدید.

توجه: از ویدیو به عنوان مکمل مقاله استفاده کنید. (و به هیچ عنوان مقاله ای با کمتر از 600 کلمه در داخل سایت قرار ندید.)

تولید محتوای ویدیویی پس از طراحی وب‌سایت حقوقی برای موفقیت سایت بسیار کلیدیه.
تولید محتوای ویدیویی پس از طراحی وب‌سایت حقوقی برای موفقیت سایت بسیار کلیدیه.

 

پایان مقاله طراحی وب سایت وکیل

اگه دوست دارید تا اطلاعات عمومی بیشتری درباره طراحی سایت موسسه حقوقی خودتون داشته باشید. بهتون پیشنهاد میدم تا حتما مقاله طراحی سایت شرکتی رو هم مطالعه کنید. اگه هم شما یک وکیل هستید و دوست دارید تا ضمن تحقق اهداف پرسونال برندینگ، بتونید به راحتی از دنیای گوگل برای خودتون موکل جذب کنید، مقاله طراحی وبسایت شخصی رو از دست ندید.

دانلود نسخه PDF مقاله راهنمای سفارش طراحی وبسایت وکیل

 

امیدواریم که مقاله آموزشی طراحی سایت وکالت 🥇(وکلا و حقوقی) + قیمت 1402 برای شما مفید بوده باشد. (سوالات متداول کاربران )

عبارات مرتبط با مقاله :

خدمات طراحی سایت و پشتیبانی. طرح برای طراحی سایت موسسات حقوقی. شماره طراحی سایت وکیل.

شاید علاقه مند باشید

1402 ©  تمامی حقوق برای وب سایت ریسپانسیو محفوظ است.